
Η (και) χριστιανική Χρυσή Αυγή
Η Χ.Α. προσπαθώντας να καλύψει όλο το φάσμα της ελληνικής δεξιάς καμώνεται πως τα συνδυάζει όλα. Βάζει μέσα τα πάντα: χούντα, βασιλιάς, Πλάτωνας, Αριστοτέλης, Παναγία, Μπουμπουλίνα, Ναζί, Παγανισμός, Μεταξάς, τάγματα ασφαλείας, παλιός Καραμανλής, ευρώ, εθνικοί ευεργέτες, αντισημιτισμός, θεωρίες συνομωσίας, Soros. Όλα αυτά τα αλλοπρόσαλλα και πολλές φορές αντιφατικά μεταξύ τους πράγματα που "μιλάνε" στη καρδία του δεξιού ακροατηρίου. Έτσι ,η παγανιστική κατα τ'άλλα Χ.Α., προσπαθεί να προωθήσει την εκχριστιανοποίηση της για να κερδίσει όλο αυτό το χριστιανοσυντηρητικό κόσμο του ΛάΟΣ. Στα πλαίσια της προσπάθειας αυτής εντάσσεται και η ερώτηση στη Βουλή του βουλευτή της Χ.Α. Χρήστου Παππά για το γέροντα Παστίτσιο στο facebook με την οποία ζητάει τη παραδειγματική τιμωρία του από το Υπουργείο Δημοσίας Τάξης. Ερώτηση που κατά τη δική μου γνώμη (και της μισής Ελλάδας εδώ που τα λέμε) είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη σύλληψη του χρήστη.
Το πραγματικά ανησυχητικό
Τι όμως συνδέει την ερώτηση με τη σύλληψη; Ήταν αποτέλεσμα απλής πολιτικής πίεσης, δημοσιοποίησης ή κάτι παραπάνω; Το Υπουργείο Δικαιοσύνης και η εκκλησία της Ελλάδος δηλώνουν άγνοια για το θέμα και υποστηρίζουν ότι η σύλληψη δεν προέκυψε από δική τους προτροπή ή δράση. Και το χειρότερο είναι ότι τους πιστεύω. Νομίζω ότι είναι προφανές πλέον ότι η σύλληψη έγινε με απευθείας εντολή της Χρυσής Αυγής σε κύκλους της αστυνομίας που η ίδια ελέγχει με σκοπό τη πολιτική εκμετάλλευση. Και αυτό είναι το πιο ανησυχητικό της υπόθεσης: Η Χρυσή Αυγή ελέγχει κομμάτια του κρατικού μηχανισμού και έχει τη δυνατότητα να συλλάβει όποιον θέλει με τη πλήρη ανοχή της κυβέρνησης. Δεν νομίζω ότι υπάρχουν περιθώρια για αυταπάτες για το τι θα κάνει αν πότε αποκτήσει την ίδια τη κρατική εξουσία. Είναι για μένα προφανές ότι ο γέροντας Παστίτσιος θα αθωωθεί πανηγυρικά μιας και δεν είναι ακόμα τόσο ξεφτιλισμένο το ελληνικό δικαστικό σύστημα. Αλλά η Χ.Α. την πολιτική της δουλεία θα την έχει κάνει. Θα έχει αναδειχθεί ως αποτελεσματικότατος εκπρόσωπος των εθνικιστοχριστανικών κύκλων (ούτε βδομάδα δε πέρασε από την ερώτηση) και θα έχει πάλι την ευκαιρία να κράζει το δικαστικό σύστημα ως άντρο κοσμικών θολοκουλτουριάριδων, κάτι που επίσης "πουλάει" στο ακροατήριο της.
Το πραγματικά εξωφρενικό
Η πόρτα του παραλόγου έχει ανοίξει για τα καλά και η τρέλα μας χαιρετά από μέσα χαρωπά. Τα μέλη της Χρυσής Αυγής βγαίνουν παγανιά φορώντας τα μπλουζάκια του κόμματος και δέρνουν, μαχαιρώνουν, τραμπουκίζουν, σκοτώνουν και δεν τους ακουμπάει κάνεις. Οι δίκες χρυσαυγιτών (Σκορδέλη, Κασσιδιάρη) αναβάλλονται συνεχώς. Η Χρυσή Αυγή σε επίσημες τοποθετήσεις της και όλα τα γύρω από αυτής blog και εφημερίδες κάνουν συστηματικά κηρύγματα μίσους ξερνώντας ρατσιστικό οχετό και καλώντας συνεχώς σε βίαιες και παράνομες πράξεις και πάλι δεν τρέχει τίποτα. Εδώ η ίδια η Ν.Δ. υιοθετεί συνεχώς όλο και περισσότερα στοιχεία από τη ρητορική της Χ.Α. με πρώτο τον Ν.Δένδια. Και ενώ συμβαίνουν όλα αυτά συλλαμβάνεται ένας χρήστης του facebook για βλασφημία! Μιλάμε ή για τρέλα ή για σκοπό. Και επειδή η ερμηνία για τρέλα (ή για ανικανότητα) δεν είναι παρά αποπροσανατολιστικές μπούρδες τύπου Πρετεντέρη είναι προφανές ότι υπάρχουν σκοπιμότητες.
Οι κεντρώοι (;;) δημοσιογράφοι πάλι ταυτίζοντας αριστερά και νεοναζί μιλάνε για τα δύο άκρα που το κράτος πρέπει να πατάξει. Τα γιαούρτια, οι απεργίες και οι οικολογικές διαδηλώσεις ταυτίζονται με τα ρατσιστικά μαχαιρώματα. Χρησιμοποιούν το φασισμό ενάντια στην αριστερά αλλά και ο ίδιος ο φασισμός τους χρησιμοποιεί. Είναι επικίνδυνα παιχνίδια αυτά. Λένε ότι καταδικάζουν τη βία από όπου και αν προέρχεται. Ψεύδονται όμως γιατί τη κρατική βία δεν τη καταδίκασαν ποτέ. Και όποιος ταυτίζει τη βία που προκύπτει από τον αγώνα των μαζών για κοινωνική απελευθέρωση με τη βία του φασισμού έχει ήδη διαλέξει στρατόπεδο και απλά μας το κρύβει. Ας πάει λοιπόν να συναντήσει το Λουδοβίκο στα ανάκτορα, να καταδικάζει από εκεί τη βία της γαλλικής επανάστασης. Και μπορεί εμείς τις γκιλοτίνες να τις στείλαμε στο παλιατζίδικο αλλά ο φασισμός δεν θα λυπηθεί ούτε αυτόν, τον καλύτερο σφουγγοκωλάριο του.
Σε όλα έχεις δίκιο φίλτατε εκτός από τα εξής δύο:
ΑπάντησηΔιαγραφήα) Κομουνισμός και Εθνικοσοσιαλισμός είναι το ίδιο ακραία και σε πολλά ταυτίζονται.
β) Ναι είμαστε κατά της βίας από όπου και αν προέρχεται ΕΚΤΟΣ από το κράτος. Σύμφωνα με τις σύγχρονες πολιτικές αρχές το κράτος χρειάζεται να έχει το μονοπώλιο τις βίας. Ο νόμος είναι η προειδοποίηση του κράτους στον πολίτη για το τι βία θα υποστεί κατά περίπτωση. Αν το κράτος παραβεί το νόμο φυσικά και θα αντιδράσουμε όλοι. Μέχρι τότε όμως όλοι πρέπει να διαφυλάσσουμε το μονοπώλιο της βίας του κράτους ως κόρη οφθαλμού.
Φιλε Χρίστο διαφωνώ μαζί σου και στα δύο. Καλή σου μέρα.
Διαγραφήναι κι εγω. κατ αρχας το να λεει κανεις οτι ειναι κατα της βιας, για μενα σημαινει ελλειψη σκεψης επι του τι ειναι βια. ειναι σαν να λεει κανεις οτι ειναι κατα του νερου... και το νερο και η βια ειναι ακρογωνιαιοι λιθοι της φυσης... Το να ειναι κανεις εναντια στην παραλογη βια (πχ την βια που θα ασκησει ενας ντουκις σε εναν λιανο επειδη τον κοιταξε στραβα, εν ολιγοις τον τραμπουκισμο) ειναι θεωρω πολυ λογικο και σωστοτερο σαν διατυπωση. Επειτα, ουτε κομμουνισμο ουτε εθνικοσοσιαλισμο θελω, αλλα σοβαρα τωρα, δεν ταυτιζονται πουθενα, ουτε ειναι ακραια (τουλαχιστον στην ιδια μορφη)
ΔιαγραφήΕνημερωτικότατο μα για «την όποια αξία μπορεί να έχει ο ίδιος ο μοναχός και το έργο του» ας μην το συζητάμε διότι, όπως λέει το μαύρο κι αν τον βάλεις στη σκιά δε θα ασπρίσει κι όταν απογοητεθυθούμε από τα δύο κόμματα θα ζητήσουμε το βασιλιά (κι άλλα τέτοια βαθυστόχαστα)..
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν έχεις καθόλου άδικο. Εννούσα αν έχει κάποια αξία για τους χριστιανούς ο Παϊσιος. Εγώ δεν τον έχω διαβάσει καθόλου οπότε δεν είμαι σε θέση να γνωρίσω τίποτα γι αυτόν.
Διαγραφή